درباره لم شاپ
“مجموعه لم شاپ با کوله باری از نیم قرن تجربه حاصل از تلاش مدیران و پرسنل کار آزموده به عنوان یکی از مراکز معتبر عرضه و فروش تجهیزات و مبلمان اداری و دفتری مشغول به کار است. این مجموعه بر آن است تا با حرکت در مسیر تعالی و پایبندی به شعار خود که فروش را آغاز یک تعهد و وظیفه میداند ، رسالت خود را در اجرای این مهم به بهترین نحو ممکن انجام دهد. مجموعه لم شاپ با احترام به حقوق کلیه ی ذینفعان خود (مشتریان ـ کارکنان ـ جامعه ـ تامین کنندگان) در صدد است با افزایش حجم مشتریان وفادار و میزان فروش محصولات ؛اعتبار برند لم شاپ را به بالاترین مرتبه و جایگاه ارتقا دهد. این مجموعه با برخورداری از مزیت های رقابتی شاخصی که نسبت به سایرین دارد همچون :اعتبار برند محصولاتی که عرضه می نماید،تنوع محصولات ،شرایط ویژه فروش و تخفیفات ویژه ، خدمات پس از فروش واقعی ،ایجاد سهولت در امر فروش برای خریداران ،بکارگیری نیروی انسانی هوشمند و با راندمان کاری بالا و ….. توانسته است در سالهای اخیر جایگاه تثبیت شده ای را در میان اذهان عمومی پیدا کند. نهایتا” اینکه مجموعه لم شاپ سیاست (( تجربه ی یک خرید مطمئن )) را در دستور کار قرار داده است که سعی دارد تمامی مراحل خرید شامل پیش خرید ،خرید و پس از خرید را مد نظر قرار داده و راهکارهایی را برای ارایه ی یک تجربه خرید خوب ، مطمئن و رضایت بخش فرا روی مشتریان خود قرار دهد.”
- ما کارکنان مجموعه لم شاپ صمیمانه و عاشقانه عهد می بندیم مجری اصول منشور اخلاقی زیر باشیم :
- 1- نسبت به وظایف و مسئولیت خویش و خواستها و نیازهای جامعه مشتریان آگاهی های لازم را کسب نماییم.
- 2- تمامی تلاش خود را در جهت غنای ارزشهای اخلاقی ـ اجتماعی در محیط کار و ایجاد فضای صمیمیت و اعتماد ، پزهیز از رفتارهایی که در شان فرهنگ مجموعه ما نیست ، رعایت امانتداری و حفظ اسرار مشتریان و همکاران بنماییم.
- 3- نظم ، آراستگی ، وقت شناسی ، آمادگی برای ارایه ی خدمات به مراجعان و حفظ کرامت انسانی را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود بدانیم.
- 4- در برخورد با مشتریان ،خوشرو ، آراسته ، متین ،انتقاد پذیر و خویشتن دار باشیم.
- 5- نسبت به نیاز مشتریان حساس بوده و خدمت رسانی به موقع و مطلوب به منظور ارتقای سطح اعتماد جامعه به خدمات واقعی مجموعه خود را سرلوحه برنامه هایمان قرار دهیم.
- 6- مطابق با مقررات مجموعه و با صداقت و عدالت رفتار کنیم و از هر گونه اعمال سلیقه شخصی در کار پرهیز نماییم.
- 7- در صورت بروز برخورد ناخواسته با مراجعان با فروتنی عذر خواهی و در نهایت افتخار از ایشان تشکر بنماییم.
- 8- از امکانات و اموال مجموعه با کمال دقت و ظرافت بهره بگیریم.
- 9- به نظرات و دیدگاه های مشتریان گوش سپرده و انتقادات و پیشنهادات مطرح شده را با مقامات مافوق در میان بگذاریم.
- 10- در جهت افزایش آموخته ها و پرورش مهارتهای خویش بکوشیم و خلاقیت و نوآوری را فرا روی انجام وظایف محوله خویش قرار دهیم.
- با استعانت از خداوند سبحان مجموعه لم شاپ ارزشهای زیر را به عنوان ارزشهای محوریخود تدوین نموده است . امید است در کنف حمایت های حضرت ولی عصر و با رعایت موازین و اصول ارزشهای زیر، به ثمر نشستن تلاش جمعی مدیران پرتوان و پرسنل هوشمند خود در راه اعتلای نام و جایگاه لم شاپ را شاهد باشیم.
- – مشتری مداری: رضایت مندی مشتریان به عنوان صاحبان اصلی مجموعه اولویت نخست ماست.
- – کرامت انسانی : ما رعایت کرامت انسانی را رمز توسعه سرمایه های انسانی می دانیم.
- – مسئولیت پذیری اجتماعی : ما ارزشمندترین کارکنان را مسئولیت پذیرترین آنها می دانیم.
- – خلاقیت و نوآوری :ما خلاقیت سرمایه های انسانی را عامل رشد خود می دانیم.
- – مشارکت کارکنان : ما با مشارکت و همدلی کارکنان پیشرفت خود را تضمین می کنیم.
- – دانش محوری و ارتقا بهره وری : ما دانش محوری کارکنان را مزیت رقابتی مجموعه خود می دانیم.
- – رضایت ذینفعان : ما با ایجاد محیطی امن ، شاد ، بهره ور و با تاکید بر ایجاد ارزش افزوده رضایت ذینفعان را کسب می نماییم.
- – جامعه : ما حرکت در مسیر اعتلای فرهنگ صحیح کار و تلاش جمعی را بزرگترین ارزش خود میدانیم.